El coneixement, la participació i motivació sobre #GivingTuesday

Un any més, el Centro Belfer para la Innovación y el Impacto Social ha realitzat una enquesta durant el mes de desembre entre adults majors de 18 a 65 anys, en diversos països que formen part del Giving Tuesday per determinar el nivell de coneixement, participació i motivació sobre la iniciativa i descobrir les tendències i iniciatives que han funcionat en països com als Estats Units, Canadà, Brasil, Mèxic, Argentina, Espanya, entre altres.

El reconeixement de la iniciativa ha augmentat del 9% al 16%

Així és, givers. El nostre país ha estat triat per a l’estudi! I estem molt contents de poder compartir amb tots vosaltres els resultats obtinguts.

En relació al coneixement de la iniciativa per part de la població ha augmentat a un 16% en comparació l’any 2017. Considerem que l’evolució és positiva, a més que el perfil més desenvolupat i amb més consciència cap a Giving Tuesday són els millenials.

D’altra banda, es destaca una bona participació. El 86% de les persones sobre el total de les que coneixen Giving Tuesday, afirmen haver realitzat alguna iniciativa solidària com col·laborar amb una ONG, organitzar una recollida d’aliments i/o roba, fer voluntariat, donar sang… o haver difós el moviment, aconseguint ser trending topic durant 11 hores.

#GivingTuesday ajuda a transmetre cap a la societat la importància d’ajudar als altres

Formes de participació

Per finalitzar, el 77% dels enquestats assegura que #GivingTuesday els ajuda a transmetre cap a la societat la importància d’ajudar als altres i inspirar-los a ser més solidaris i generosos. Això demostra la vostra gran motivació, givers!

Encara que sabem que avui no us hem explicat cap iniciativa solidària que us pugui inspirar pel pròxim 3 de desembre, estem convençuts de que aquest estudi és interessant per a vosaltres i ens motiva a tots a seguir fent #GivingTuesday per a construir un món millor.

Consulta l’estudi complet aquí