Global

#GivingTuesday va arribar per primera vegada a Espanya en 2015, aconseguint un total de 405.000€ destinats a més de 260 projectes socials, i 982 persones van donar sang per primera vegada. El moviment va tenir una repercussió en mitjans molt elevada i va aconseguir ser trendic topic durant 5 hores.

Any rere any, hem aconseguit millorar els resultats. El 2017, encara va ser millor! Es van recaptar 601.202 € destinats a més de 300 projectes socials. A més, #GivingTuesday va ser trending topic durant 7 h 15 min.

El moviment ha despertat interès a països de tot el món, el 2015, més de 35.000 organitzacions de 68 països van participar en la campanya, aconseguint un gran impacte en els mitjans gràcies al volum de projectes llançats, la captació de fons i les hores de voluntariat dedicades

Descobreix les iniciatives d’altres països i regions:

Algunes de les companyies que han col·laborat amb el #GivingTuesday són:

Acciona, Adobe, Alcoa, AOL, AT&T, Avon, Bank of America, Bill & Melinda Gates Foundation, CA Technologies, Cisco Systems, CVS Caremark, Discovery Communications, Edelman, Facebook, Gap, GE, General Mills, Google, HSBC Bank USA, Johnson & Johnson, JPMorgan Chase, McDonald’s, McKesson, Microsoft, NYSE, Pay Pall, Starwoods Hotels and Resorts.