Schneider Electric es compromet globalment amb #GivingTuesday

Ser solidari és una actitud que no es queda a casa, t’acompanya allí on vagis. Schneider Electric, per tercer any consecutiu, s’uneix com a empresa promotora de #GivingTuesday i no dubta a dur a terme accions que fomentin aquesta actitud a nivell professional.

Schneider Electric és una empresa capdavantera en la transformació digital de la gestió de l’energia i l’automatització. Per a ells, l’energia és un dret bàsic per a les persones i crític en el desenvolupament de les societats més desfavorides.

l’energia és un dret bàsic per a les persones

Aquest any s’implica amb la campanya #GivingTuesday des de totes les seves seus a través de diferents projectes i accions amb la finalitat d’involucrar a professionals de tot el món.

A nivell global, des d’octubre i fins a desembre, duen a terme esdeveniments físics on s’encoratgen tot tipus de donacions, generant diversió i entusiasme de col·laboració. Organitzen xerrades de diferents ONG (stand, pitch) per donar a conèixer-les entre els empleats, promouen l’ús d’una plataforma interna de voluntariat, difonen el moviment i la seva participació a través dels canals interns i externs i animen als empleats a compartir el seu compromís a les xarxes socials sota el lema “Share your engagement with us”.

utilitzen el seu coneixement i tecnologia per contribuir a la igualtat d’oportunitats en la infància.

A Espanya, més concretament, utilitzen el seu coneixement i tecnologia per contribuir a la igualtat d’oportunitats en la infància. Per a això, han dissenyat dos programes:

“Se Mueve”, amb el qual busquen recaptar fons per dur a terme un programa de robòtica i programació en col·lectius infantils amb el risc d’exclusió social.

“Let’s Go Engineering”, un programa de voluntariat dirigit a estudiants dels últims cursos de primària per fomentar la vocació d’enginyeria i trencar amb els estereotips de gènere associats.

Amb tot, Schneider Electric s’involucra amb la solidaritat, la transmet als seus empleats i a la seva raó de ser i ens mostra que, una vegada més, les empreses sí que poden ser solidàries i fer un món millor!