SCHNEIDER ELECTRIC ES SUMA A #GIVINGTUESDAY I POSA EN VALOR LES CAUSES IMPORTANTS DELS EMPLEATS

Per quart any consecutiu, Schneider Electric, companyia lider en la transformació digital de la gestió de l’energia i l’automatització, dóna suport a #GivingTuesday com a empresa promotora. Un cop més, ens demostren que les empreses també poden ser solidàries i contribuir amb accions positives per a construir un món millor.

Aquest any llencen Heart to Heart, una iniciativa impulsada per la Fundació Schneider Electric, amb l’objectiu de donar l’oportunitat als treballadors de mostrar les causes més importants per a ells. D’aquesta manera, la companyia permet que els empleats i empleades mostrin la feina d’organitzacions socials del seu entorn, amb les que col·laboren o se senten identificats.

Aquesta convocatòria s’obra el mateix dia de #GivingTuesday, aquest any l’1 de desembre, i promou durant 1 mes que els empleats presentin la seva organització més propera. Les tres organitzacions més populars (votades pels mateixos treballadors) es presentaran a la VolunteerIn; la plataforma de voluntariat de la companyia. A més, l’organització amb més votacions rebrà una donació de 1.000€ per part de la Fundació Schneider Electric.

Amb aquesta iniciativa, Schneider Electric s’involucra amb la generositat i expandeix la solidaritat, transmetent entre els seus empleats.