SIGUI CREATIU PER A #GIVINGTUESDAY

Salesforce.org se suma al moviment #GivingTuesday amb l’objectiu de fomentar la solidaritat i ajudar a les entitats a impulsar el seu projecte, per fer-ho han llançat el llibre:

Cinc estratègies inspiradores de recaptació de fons de trailblazers sense ànim de lucre

Per Susan Mahon, directora sènior de màrqueting de productes per a organitzacions sense ànim de lucre de Salesforce.org EMEA

L’era de la intuïció ha arribat a la seva fi. Abandoni les conjectures, augmenti les seves probabilitats d’èxit i no sigui tan previngut. Com? Donant la benvinguda a la seva nova millor amiga: les dades.

La majoria de les organitzacions sense ànim de lucre saben que les persones dedicades a la recaptació de fons exerceixen moltes funcions: estableixen relacions, gestionen equips, desenvolupen noves idees i ara, a més, han d’analitzar dades. Quina jornada laboral!

El sector de les organitzacions sense ànim de lucre està evolucionant més ràpid que mai, i la competència per obtenir donacions i atreure a seguidors va en augment. Si vol destacar entre la multitud i aconseguir els seus objectius de recaptació de fons, ha de crear campanyes informatives i atractives amb les quals se senti identificat el major nombre de persones possible. Per a això, ha d’anar més enllà dels enfocaments tradicionals i adoptar una estratègia basada en les plataformes mòbils, les xarxes socials i els recursos digitals.

Conegui als donants

Els canals i les estratègies de recaptació de fons, com els terminals de pagament sense contacte o les transmissions en directe a través de Twitch, no deixen de créixer. Però com esbrinar quin és el sistema adequat per a la seva organització i els seus seguidors? Com pot sorprendre i atreure als donants sense assumir un gran risc?

Trobar la resposta a aquesta pregunta podria ser més senzill del que pensa. La captura de dades sobre els donants i sobre la seva interacció amb les organitzacions sense ànim de lucre li permet conèixer millor els seus interessos i motivacions, i desenvolupar estratègies de recaptació de fons que s’adaptin a ells. Aquí té algunes dades interessants:

El 69% de les persones considera que un missatge de correu electrònic és la millor manera de donar les gràcies; així que potser no hauria de gastar-se el pressupost en regals perquè el 80% dels donants no els vol.

El 90% dels donants vol saber com es gasta els seus diners. No sigui tímid i expliqui’ls quins projectes han tingut èxit i quin ha estat el seu impacte.

El 75% dels voluntaris estaria disposat a dedicar més hores a les seves tasques si arribés a conèixer-los millor. Les xarxes socials, les aplicacions i les comunitats en línia poden ajudar-lo a establir relacions més estretes amb les persones que donen suport a la seva causa.

Aprengui de les principals organitzacions sense ànim de lucre

Descobreixi en el nostre nou llibre electrònic com cinc organitzacions sense ànim de lucre han desenvolupat estratègies innovadores i eficaces per a la recaptació de fons. Organitzacions com Barnardo’s, que utilitza les macrodades, o War Child, que ha aconseguit interactuar amb un nou segment demogràfic, demostren que saben com deixar la seva empremta i, a més, poden recolzar el seu èxit amb xifres. Què pot aprendre dels seus assoliments?

Conreï les relacions: desenvolupar campanyes i comunicacions convincents l’ajudarà a mantenir la participació de tots, ja siguin donants individuals, empreses patrocinadores o voluntaris.

No tingui por d’equivocar-se: no totes les idees noves són sempre brillants. Estableixi un procés per a provar i mesurar les campanyes que li permeti identificar què funciona i què no.

Comparteixi el procés: faci partíceps als seus donants i possibles seguidors explicant-los com s’assignen els fons i quin impacte tenen les diferents activitats.

Asseguri’s que pot tenir plena confiança en les dades: és possible que no sempre estigui d’acord amb el que reflecteixen les dades, especialment si contradiuen els processos existents o suposicions molt arrelades, però aprofitar aquesta informació li obre la porta a noves oportunitats.

Vol obtenir més informació? Descarregui el nostre nou llibre electrònic i descobreixi com pot transformar la seva estratègia de recaptació de fons mitjançant dades més completes, tecnologies més intel·ligents i estratègies creatives.

DESCARREGAR LLIBRE ELECTRÒNIC