Defineix un objetiu per #GivingTuesday

Objectius per #GivingTuesday

Quan planegem una campanya, el primer que s’ha de fer és definir un objectiu. Els objectius et permeten marcar un curs a seguir i serveixen com a font de motivació i compromís. A més, ajuden a dirigir l’activitat i l’èxit de les accions que es realitzen.
 

Els objectius no tenen per què ser només objectius econòmics. També podem definir objectius com: aconseguir una col·laboració amb una empresa per dur a terme determinada acció, créixer en nombre de voluntaris, organitzar 5 esdeveniments solidaris, etc. Aquest #GivingTuesday, t’animem a ser creatiu! 
 

Hem preparat un full de treball perquè puguis definir pas a pas els objectius, activitats i formes de mesurar l’impacte i èxit d’aquestes.
 

El full de treball està pensat tant per persones interessades a organitzar una activitat per #GivingTuesday com per organitzacions i empreses.
 

Full de treball: objectius
Utilitza el full de treball per a definir els objectius, activitats i com mesuraràs totes les accions.
 

Descarrega el full de treball >>

 

Marca el teu objectiu, construeix la teva campanya i puja el teu projecte al web!